1. Start
  2. Synpunkter, klagomål, beröm och förbättringsförslag
A person sitting in a living room

Synpunkter, klagomål, beröm och förbättringsförslag

Vi gillar när kunder och medarbetare vill vara med och utveckla Humana assistans! Många gånger leder den utvecklande feedback vi får, till de allra bästa förslagen på hur vi kan förbättra oss. Vi vill arbeta med synpunkter för att vi ser att det gör Humana assistans bättre. Vi har faktiskt en skyldighet att hela tiden förbättra vår tjänst!

Socialstyrelsens föreskrift för systematiskt kvalitetsarbete beskriver att klagomål och synpunkter ska sammanställas och analyseras för att man ska kunna se mönster eller trender som visar på brister i verksamhetens kvalitet. Syftet med att samla in synpunkter, klagomål, beröm och förbättringsförslag är att löpande få feedback och utveckla vårt arbete.

Har du en riktigt bra idé om hur Humana assistans kan bli lite bättre?

När du rapporterar synpunkter, klagomål, beröm eller förbättringsförslag ska dessa beröra vår verksamhet, hur vi arbetar med vår personal eller hur vi bedriver assistans för våra kunder. Du rapporterar dem via Assistansstöd, klicka på knappen ovan för att komma dit!

Definitioner

  • Synpunkt: framförd uppfattning/upplevelse
  • Beröm: ett positivt utlåtande
  • Förbättringsförslag: en idé om hur vi kan förbättra eller utveckla verksamheten
  • Klagomål: framförande av kritik eller missnöje riktat mot Humana assistans

Du kan självklart välja att vara anonym när du lämnar synpunkter och klagomål, men då har vi ingen möjlighet att återkoppla till dig personligen. Via knappen nedan kan du anonymt lämna synpunkter och klagomål på vår verksamhet!