1. Start
  2. Synpunkter och klagomål
A person sitting in a living room

Synpunkter och klagomål

Synpunkter och klagomål en viktig del i vårt förbättringsarbete. Vi strävar alltid efter att bli bättre på det vi gör och att alla i vår verksamhet behandlas med respekt. Vi är måna om att våra kunder får den omsorg de har rätt till.

Synpunkter och klagomål en viktig del i vårt förbättringsarbete.

Klagomål behandlas enligt rutin och vi säkerställer din anonymitet. Du kan lämna klagomål angående HVB, särskilda boenden, familjehem, öppenvård, personlig assistans, äldreomsorg med mer.

Vi strävar alltid efter att bli bättre på det vi gör och att alla i vår verksamhet behandlas med respekt. Vi är måna om att våra kunder får den omsorg de har rätt till. Därför är det ovärderligt för oss att få in synpunkter och åsikter på våra verksamheter.

Vi lovar att ta dina synpunkter eller klagomål på allvar. Om du har klagomål behandlar vi dem i enlighet med våra rutiner. Du kan självklart välja att vara anonym, men då har vi ingen möjlighet att återkoppla till dig personligen. Du får svar från oss inom 7 dagar från det att vi mottagit dina synpunkter eller klagomål.

Här väljer du den verksamhet och enhet som synpunkten berör.

Gäller synpunkten någon särskild enhet, plats eller del av verksamheten? Ange till exempel namn på boende.

Här anger du vilken typ av synpunkt det rör sig om.

Här anger du en rubrik som beskriver synpunkten.

Här beskriver du så tydligt som möjligt synpunkten.

Ladda upp eventuella filer
Kontaktuppgifter
Det går bra att vara anonym, men då har vi ingen möjlighet att återkomma till dig med information om hur vi har behandlat ditt ärende.

Ange hur återkoppling önskas. Tänk på att ange fullständiga kontaktuppgifter för återkoppling.

Förnamn och efternamn